15 жовтня 2024

Гіганти електронної комерції Китаю змінюють стратегію, щоб обійти нові правила США

Гіганти електронної комерції Китаю змінюють стратегію, щоб обійти нові правила США
412

Провідні китайські компанії, зайняті у сфері електронної комерції, адаптують свої бізнес-моделі до нових умов, коли Сполучені Штати посилюють регуляторний контроль та ставлять їх у невигідне у порівнянні з конкурентами становище.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Заходи, оголошені минулого місяця у Білому домі, спрямовані на посилення контролю за електронною комерцією. Вони зачепили навіть мінімальні за обсягами відправлення, пояснюють фахівці. Це викликало миттєву реакцію власників найбільших китайських інтернет-платформ.

Зокрема, Temu вивчає нову бізнес-модель, яка могла б усунути занепокоєння щодо мінімальних поставок. На початку цього року компанія оголосила, що залучить на свою платформу сторонніх продавців із США. Вони повинні зберігати продукцію на складах у США та керувати власною доставкою.

Фактично це означає, що китайський бізнес почне активніше співпрацювати з Amazon та використовувати його ресурси. Проте китайці планують зберегти за собою статус продавців більш дешевих товарів. З іншого боку, американці покупці таки змушені будуть платити у середньому на 20% більше за ті ж самі товари, які досі надходили з Китаю напряму, говорять експерти.

За словами генерального директора компанії Ordoro, що займається програмним забезпеченням електронної комерції, Джагата Нараяна, на американському ринку зараз складається вельми цікава ситуація. Temu займає лише 1% роздрібного ринку США, але є другим за відвідуваністю торговим сайтом у світі після Amazon, сказав він. Amazon же заробив 140 мільярдів доларів на комісії від сторонніх продавців. Яка тут можливість для Temu? Очевидно, дуже велика, говорить фахівець. Адже колаборація надає більше перспектив, ніж нинішня ситуація, коли китайські продавці в Америці сприймаються лише як такі, що шкодять розвитку місцевого бізнесу.

Тим часом китайський сектор електронної комерції продовжує процвітати: за даними експерта з електронної комерції Soapbox, щодня відкривається 75 нових китайських компаній – це по одній кожні 20 хвилин – і тепер нараховується понад 80 000 компаній, орієнтованих на транскордонну електронну комерцію.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також