Проблеми на китайському ринку вплинули на продажі Pernod Ricard у першому кварталі

Французький виробник алкогольних напоїв Pernod Ricard повідомив про значне падіння продажів у першому кварталі фінансового року 2024/25, яке перевищило очікування аналітиків.
Продажі компанії з липня по вересень склали 2,8 мільярда євро, що на 5,9% менше порівняно з попереднім періодом, зокрема через слабкий попит у Китаї. Це перевищило прогнозоване аналітиками зниження на 4,8%. Основною причиною падіння став низький рівень споживчої активності в Китаї, а також проблеми на ринку США.
Крім того, компанія стикнулася з додатковими труднощами на китайському ринку через тимчасові антидемпінгові заходи на імпорт бренді з ЄС, введені Пекіном. Ці заходи негативно вплинули на продажі коньяку Martell. Виконавчий директор компанії Александр Рікар зазначив, що очікує на гірший рік для китайського ринку порівняно з попереднім, оскільки у першому кварталі продажі впали на 26%.
Незважаючи на виклики в Китаї, Pernod Ricard повідомив про сильні показники в Європі, за винятком Росії, де компанія завоювала частку ринку у Франції, Німеччині та Польщі. Компанія планує перерозподілити маркетингові витрати, щоб пом'якшити вплив тарифів, та зберегти операційну маржу на належному рівні, незважаючи на негативний вплив антидемпінгових заходів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, виробництво алкоолю, виробництво віскі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар