17 жовтня 2024

Проблеми на китайському ринку вплинули на продажі Pernod Ricard у першому кварталі

Проблеми на китайському ринку вплинули на продажі Pernod Ricard у першому кварталі
600

Французький виробник алкогольних напоїв Pernod Ricard повідомив про значне падіння продажів у першому кварталі фінансового року 2024/25, яке перевищило очікування аналітиків.

Продажі компанії з липня по вересень склали 2,8 мільярда євро, що на 5,9% менше порівняно з попереднім періодом, зокрема через слабкий попит у Китаї. Це перевищило прогнозоване аналітиками зниження на 4,8%. Основною причиною падіння став низький рівень споживчої активності в Китаї, а також проблеми на ринку США.

Крім того, компанія стикнулася з додатковими труднощами на китайському ринку через тимчасові антидемпінгові заходи на імпорт бренді з ЄС, введені Пекіном. Ці заходи негативно вплинули на продажі коньяку Martell. Виконавчий директор компанії Александр Рікар зазначив, що очікує на гірший рік для китайського ринку порівняно з попереднім, оскільки у першому кварталі продажі впали на 26%.

Незважаючи на виклики в Китаї, Pernod Ricard повідомив про сильні показники в Європі, за винятком Росії, де компанія завоювала частку ринку у Франції, Німеччині та Польщі. Компанія планує перерозподілити маркетингові витрати, щоб пом'якшити вплив тарифів, та зберегти операційну маржу на належному рівні, незважаючи на негативний вплив антидемпінгових заходів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також