Ринок предметів розкоші в Китаї скоротиться на 15%
Після багатьох років активного розвитку ринок предметів розкоші у Китаї скоротиться на 15% у 2024 році. На тлі падіння попиту бренди змушені продавати товари зі знижками, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дослідження Digital Luxury Group.
Китайський ринок продовжує демонструвати падіння попиту, причиною якого стали складнощі в економіці після кризи в житловому секторі та пандемії.
Французький конгломерат LVMH та модний будинок Burberry, щоб подолати кризу та розпродати складські запаси, змушені пропонувати знижки на вироби до 50%. Крім того, марка Hermes, чиї сумки Birkin можна придбати лише після досягнення певної суми викупу, знизили поріг для того, щоб у більшої кількості клієнтів з'явилася можливість придбати культову модель.
Ще одним доказом зниження попиту у Китаї стала затримка відкриття нового флагманського магазину Louis Vuitton у Пекіні. Простір мав відкритися ще на початку 2024 року, проте бутік все ще не розпочав роботу.
«Основними причинами спаду попиту на люкс стали політично обумовлений „сором за розкіш“ та економічні труднощі, які призводять до уповільнення зростання наявних доходів та послаблення ефекту багатства, — прокоментував старший економіст Natixis SA Гері Нг. — Для більшості жителів Китаю демонстрація свого багатства є нерозумною зараз».
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, новини ритейлу, фешн ритейл, ринок розкоші
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар