Покупці у всьому світі стали відмовлятися від звичних брендів продуктів
Покупці у всьому світі почали відмовлятися від звичних брендів продуктів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Наприклад, у США на 6% за останній рік впали продажі популярних макаронів Kraft Mac & Cheese від Kraft Heinz, наводить агентство дані NIQ. За той же період продажі макаронів Target Market Pantry (власна торгова марка мережі магазинів Target), які коштують 65 центів, або втричі дешевше за Kraft Heinz, збільшилися на 6%. А продаж дорожчих макаронів Goodles з підвищеним вмістом протеїну за той же період подвоївся.
Споживачі все частіше переходять або на більш дорогі та якісні марки продуктів, або, навпаки, на дешевші товари СТМ ритейлерів, зазначає агентство. "Середній ціновий сегмент зникає", - говорить аналітик споживчого ринку RBC Capital Нік Моді. Ці різноспрямовані тенденції спостерігаються в Європі, Північній Америці та Китаї, прокоментував заступник гендиректора з фінансів Danone Юрген Ессер.
Причина відмови від звичних марок в інфляції, через яку люди стали свідоміше підходити до вибору продуктів. В останні кілька років виробники підвищували ціни на товари середнього цінового сегменту, щоб зберегти високу маржу, а не на товари низького чи преміального сегментів, каже провідний аналітик NIQ щодо продуктів харчування у Північній Америці Кріса Костальї.
А ритейлери тим часом покращували якість товарів власних брендів, продовжує агентство. Наприклад, мережа Target оновила близько 40% товарів своєї марки Up&Up, під якою вона продає у тому числі товари для дітей та вологі серветки. А Walmart запустив нову лінійку продуктів Bettergoods, до якої входять у тому числі піца швидкого приготування, у складі якої є альпійська вода, та макарони із сиром із рослинного молока.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, private label, втм
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар