Jaguar оголосив про ребрендінг та оновлення позиціонування

Jaguar анонсував нову концепцію бренду, натхненну філософією «Яскравого модернізму». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресслужбу автомобілебудівної компанії.
Jaguar провів потужне оновлення фірмового стилю, наголосивши на мінімалізмі і впізнаваності. Замість звичного тривимірного ягуара логотипом стала графічна емблема з першими та останніми літерами назви – J та R. Обновився і слоган бренду: Jaguar вибрав слова свого засновника Вільяма Лайонса – «Copy Nothing» (англ. «Нічого не копіюй»).
Проте відомий ягуар не зник зовсім — його переробили та залишили у графіку як елемент, який зберігає зв'язок з історією бренду. Новий стиль Jaguar – це елегантне поєднання традицій та сучасних трендів, розраховане на посилення позиціонування марки у преміальному сегменті.
Презентація концепції "Нічого не копіюй" відбудеться 2 грудня на Miami Art Week. На виставці Jaguar покаже фізичне втілення своєї філософії в рамках інсталяції, а також представить роботи художників-початківців, що розділяють цінності бренду.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, виробництво автомобілів, автомобілі ягуар
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар