21 листопада 2024

Jaguar оголосив про ребрендінг та оновлення позиціонування

Jaguar оголосив про ребрендінг та оновлення позиціонування
579

Jaguar анонсував нову концепцію бренду, натхненну філософією «Яскравого модернізму». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресслужбу автомобілебудівної компанії.

Jaguar провів потужне оновлення фірмового стилю, наголосивши на мінімалізмі і впізнаваності. Замість звичного тривимірного ягуара логотипом стала графічна емблема з першими та останніми літерами назви – J та R. Обновився і слоган бренду: Jaguar вибрав слова свого засновника Вільяма Лайонса – «Copy Nothing» (англ. «Нічого не копіюй»).

Проте відомий ягуар не зник зовсім — його переробили та залишили у графіку як елемент, який зберігає зв'язок з історією бренду. Новий стиль Jaguar – це елегантне поєднання традицій та сучасних трендів, розраховане на посилення позиціонування марки у преміальному сегменті.

Презентація концепції "Нічого не копіюй" відбудеться 2 грудня на Miami Art Week. На виставці Jaguar покаже фізичне втілення своєї філософії в рамках інсталяції, а також представить роботи художників-початківців, що розділяють цінності бренду.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також