21 листопада 2024

«S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля»: у тематичному «Сільпо» з’явилися нові елементи дизайну

«S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля»: у тематичному «Сільпо» з’явилися нові елементи дизайну
467

До виходу «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» у тематичному супермаркеті «Сільпо» додали нові елементи дизайну. Відтепер на вході до магазину покупців зустрічає сталкер у повному екіпіруванні, а вивіска магазину отримала новий акцент: крапку над «і» замінили на артефакт «Душа». Його сяйво нагадує про містичну енергетику та небезпеку Зони відчуження. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

У відділі з овочами та фруктами «оселився» легендарний снорк — один із найбільш впізнаваних персонажів гри, чия поява відразу нагадує про небезпеки, які чекають у Зоні. Також у супермаркеті встановили чортове колесо, яке стало символом зони відчуження. Його можна знайти у відділі непродовольчих товарів.

Крім того, до виходу релізу гри «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля», 20 листопада, у тематичному «Сільпо» відбувся розшук артефактів. Відвідувачі магазину мали змогу знайти тематичні бляшанки, сховані серед полиць, та обміняти їх на унікальні призи:

- артпостери з персонажами гри;

- енергетичні напої Non Stop;

- ключ до гри «S.T.A.L.K.E.R. 2».

Супермаркет «Сільпо» в Києві, на вул. Березневій, 12а, був створений у співпраці з розробниками гри GSC Game World та уже став знаковим місцем для фанів «S.T.A.L.K.E.R.». Дизайн магазину відтворює естетику постапокаліптичного світу: стіни нагадують закинуті індустріальні споруди, колони стилізовані під сосни, а на стінах — концепт-арти гри.

Читайте також: У Києві «Сільпо» стилізували під науково-кулінарну лабораторію

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також