M&S знизить ціни за кордоном, щоб прискорити зростання

M&S має намір знизити ціни в своїх закордонних магазинах, намагаючись стимулювати свій міжнародний бізнес. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Gazette.
Генеральний директор Стюарт Мачін заявив, що він прагне «відновити конкурентоспроможність» своїх магазинів за межами Великобританії після того, як виявив, що вони «далеко не відповідають цінам».
Він зазначив, що один із магазинів ритейлера в Сінгапурі був приблизно на третину дорожчим за своїх конкурентів.
Мачін пояснив, що його міжнародні ціни були вищими, тому що і M&S, і його франчайзингові партнери отримували маржу від продажу.
Виступаючи на дні інвестора на початку цього місяця, він сказав: «Правда в тому, що немає взаємовигідного партнерства з нашими франчайзинговими партнерами... Нам потрібно переукласти контракти з цими партнерами та обнулити очікування».
Вважається, що можливі зміни включають випробування нових продуктів за кордоном і прискорення того, як роздрібний продавець отримує запаси на ці ринки.
Ритейлер має 434 міжнародні магазини, 264 з яких управляються франчайзинговими партнерами в місцях по всій Азії, на Близькому Сході та в Європі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, марк і спенсер, ритейл великої британії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар