Procter & Gamble оновлює маркетинг за допомогою китайської мережі TikTok

Компанія Procter & Gamble протягом останніх місяців оновлювала свій маркетинг, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM. В результаті основна увага була зосереджена на співпраці з китайською соціальною мережею TikTok і, зокрема, з додатком для покупок Douyin. Це допомагає активніше просувати на ринку піднебесної відомий брендовий шампунь Pantene та домогтися зростанню його продажів.
Procter & Gamble також багато інвестував у створенні спеціальної упаковки для шампунів, яка призначена винятково для китайського ринку, сказав керівник відділу краси компанії Алекс Кейт.
«Вже більше року ми збільшуємо частку онлайн-продажів, і наше портфоліо є лідером у зростанні категорії на Douyin, онлайн-магазині Китаю, який розвивається найшвидше», – додав він Кейт.
Отримані результати вражають. Вже зараз косметичний сегмент бізнесу P&G досяг обсягу в 84 млрд доларів США. При цьому 18% дає саме ринок КНР.
Впливові особи на Douyin, такі як Ні Бі І, молода мама, і Чоу Дан, відома своїми жартами, рекламують жасминовий аромат Pantene і здатність відновлювати волосся через дочірній додаток TikTok.
Зміна маркетингової політики P&G відбулася після того, як продажі компанії у Китаї зменшилися на 15%. Це спонукало до пошуку нових маркетингових рішень, на які зараз покладається всесвітньо відомий виробник.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, проктер енд гембл, інновації в маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар