02 грудня 2024

Популярність матчі призвела до дефіциту чаю в Японії

Популярність матчі призвела до дефіциту чаю в Японії
322

Сплеск популярності матчі спричинив дефіцит цього виду чаю, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian. Постачальникам навіть довелося запровадити обмеження на постачання, оскільки матча виробляється в Японії в обмежених кількостях.

Матча - це подрібнене на порошок листя зеленого чаю. Сам порошок виходить яскраво-зеленого кольору, його використовують як для виробництва однойменного напою, так і як барвник для харчової продукції. Порошок, зокрема, відіграє центральну роль японських чайних церемоніях. Вирощування чаю для виробництва може тривати цілий рік.

Різке зростання попиту, викликане соціальними мережами, створило навантаження на галузь. Мегумі Канаїке, менеджер чайного магазину в Сіднеї Simply Native заявила на початку листопада The Sydney Morning Herald, що виробники матчі з Кіото нещодавно підняли ціни на 40%. Це стало першим підвищенням цін за багато років. Австралійський магазин при цьому через дефіцит обмежив онлайн-покупки матчі. "Кілька постачальників повідомили нам, що припиняють виробництво і припиняють будь-які майбутні замовлення", - сказала Канаїке.

На сайті бренду Marukyu Koyamaen, який часто з'являється у відеороликах TikTok про популярний напій, зазначено, що порошок матчу повністю розпродано. Представник Marukyu Koyamaen повідомив, що компанія розпродала за місяць стільки матчі, скільки зазвичай продає за місяць, розповів власник чайної компанії Kettl з Брукліна Зак Манган.

Інфлюєнсери з TikTok також повідомляли, що під час поїздки до Японії їм було важко знайти в країні справжню матчу, пише The Business Insider. В одному з відео TikTok показано вивіску з японського чайного магазину, на якій говориться, що в літні місяці було продано дуже багато матчі і сировина закінчилася.

У Японії при цьому споживання матчі знижувалося протягом останніх кількох десятиліть, з 1174 на сім'ю в 2001 р. до 844 грамів у 2015 р., за даними Eater. У США продаж матчу досяг понад $10 млрд за останні 25 років, за даними видання.

Чайний церемоніаліст Кара Чен у розмові The Guardian уточнила, що дефіцит більше стосується саме церемоніальної матчв, оскільки цей порошок виробляється у невеликих масштабах. В інших країнах люди більше знайомі з версією напою на молоці – матча-латте. На цьому напої дефіцит дався взнаки не так сильно, оскільки для нього потрібна кулінарна матча, яку роблять з листя пізніших зборів урожаю. Для церемоніальної матчі вищих сортів зазвичай використовується верхнє листя.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також