Burger King запустив рекламну кампанію для людей із дальтонізмом

Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King запустила рекламну кампанію спеціально для людей із дальтонізмом. Так, у Перу з'явилися банери, які можуть побачити лише люди з такою особливістю. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
"Нарешті хтось подумав про нас", - написали користувачі в соціальних мережах.
Акція присвячена Всесвітньому дню поінформованості про дальтонізм. Рекламна кампанія «Невидима реклама була створена для бренду Burger King рекламним агентством MullenLowe SSP3.
У світі налічується понад 300 млн осіб, яким складно сприймати світ у кольорі. Дослідження показують, що у середньому до 8,7% всіх чоловіків є дальтоніками, як і 3,2% жінок.
Читайте також: Burger King створив власний метавсесвіт
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, бургер кінг, дальтонізм
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар