03 грудня 2024

Burger King запустив рекламну кампанію для людей із дальтонізмом

Burger King запустив рекламну кампанію для людей із дальтонізмом
506

Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King запустила рекламну кампанію спеціально для людей із дальтонізмом. Так, у Перу з'явилися банери, які можуть побачити лише люди з такою особливістю. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

"Нарешті хтось подумав про нас", - написали користувачі в соціальних мережах.

Акція присвячена Всесвітньому дню поінформованості про дальтонізм. Рекламна кампанія «Невидима реклама була створена для бренду Burger King рекламним агентством MullenLowe SSP3.

У світі налічується понад 300 млн осіб, яким складно сприймати світ у кольорі. Дослідження показують, що у середньому до 8,7% всіх чоловіків є дальтоніками, як і 3,2% жінок.

Читайте також: Burger King створив власний метавсесвіт

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також