McDonald's в Австралії створила тематичний бокс на честь продовження «Ігри у кальмари»

McDonald's Australia спільно з Netflix розробили та запустили у продаж тематичний комбо-набір, присвячений серіалу. У Macca's Squid Game Meal входять 10 курячих нагетсів з корейським соусом барбекю, картопля фрі, напій та печиво Дальгона — у першому сезоні «Ігри у кальмари» саме з нею було пов'язане одне з випробувань. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Покупці комбо-набору можуть стати учасниками розіграшу, для цього потрібно відсканувати QR-код на коробці, а потім обережно вирізати з печива логотип мережі — літеру М. Головні призи — $100,000 та брендований спортивний костюм у стилі «Ігри у кальмари».
Прем'єра першого сезону «Ігри у кальмари» відбулася у 2021 році. Шоу показало найкращий старт в історії Netflix. Старт продовження заплановано на 26 грудня. У нових серіях головний герой повернеться до смертельно небезпечної гри, щоб спробувати її знищити.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новин иритейлу, макдональдс, гра в кальмара,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар