Unilever продасть два бренди продуктів Zwanenberg Food Group

Британська компанія Unilever прийняла рішення продати одразу два бренди продуктів харчування — Unox та Zwan. Обидва бренди стали культовими і входять до портфелю Unilever вже майже 100 років: голландський бренд Unox – з 1937 року, а бельгійський Zwan – з 1928 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Бренди Unox та Zwan будуть продані компанії Zwanenberg Food Group. Сума угоди наразі ще невідома.
Продаж цих двох брендів є частиною масштабної реструктуризації компанії, оскільки Unilever планує у майбутньому сконцентруватися на розвитку більших брендів. За словами генерального директора компанії Хайке Шіппер, "це було важким рішенням". Справа в тому, що м'ясні та супові напівфабрикати в лінійці Unox і Zwan вимагають окремого ланцюжка поставок, моделі пошуку постачальників, набору технологічних можливостей та науково-дослідних розробок, що робить їх менш масштабованими в рамках скороченого портфеля продуктів Unilever. Незважаючи на це, продукти Unox Noodles та Cup-a-Soup добре підходять для категорії міні-страв і тому залишаться частиною загального портфеля Unilever Foods.
Компанія Zwanenberg Food Group вже не вперше купує бренди в Unilever - в 2017 році вона стала власником заводу, на якому Unilever випускала копчені ковбаски Unox і гороховий суп. Очікується, що операцію буде завершено протягом 2025 року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар