Lidl і Aldi розширюють свої мережі в Іспанії, відкривши 370 магазинів протягом п'яти років

Німецькі мережі дисконтних супермаркетів прийняли схожі стратегії, зосередившись на низьких цінах і продукції під власною торговою маркою, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Lidl відкрила близько 180 магазинів, збільшивши свою присутність в Іспанії до понад 700 місць і закріпивши свою позицію третьої за величиною мережі супермаркетів у країні.
Незважаючи на бюрократичні перешкоди, Lidl прагне продовжувати розширюватися, націлившись на 40 нових магазинів цього року та 50 наступного, з довгостроковою метою досягти кількості в 1 000 магазинів.
З 2020 року Lidl інвестувала в Іспанію €1,54 млрд, включаючи нові логістичні центри.
Крім того, Lidl інвестувала €140 млн у новий склад у Марторелі (Барселона), який планується відкрити у 2025 році. Це знаменує собою найбільшу інвестицію в логістику на сьогоднішній день.
Aldi швидко розширила свою присутність в Іспанії, відкриваючи в середньому 40 магазинів на рік протягом останніх чотирьох років, досягнувши піку з відкриттям 46 нових магазинів у 2023 році, і має загалом 468 торгових точок на даний момент.
Хоча її частка ринку залишається нижчою за 2%, мереже неухильно розширює свою мережу, входячи в нові регіони.
Нові логістичні центри в Міранда-де-Ебро і Сагунто (Валенсія) подвоїли логістичні потужності Aldi менш ніж за рік, сприяючи розширенню на півночі та сході Іспанії.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, алді, лідл, ритейл іспанії, ритейл німеччини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар