Споживчі витрати на ігри та програми досягли рекордних $127 млрд

Витрати користувачів на мобільні додатки та ігри в 2024 році зросли на 15,7% і склали $127 млрд, незважаючи на зниження кількості завантажень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TechCrunch.
Зростання витрат в основному забезпечило App Store від Apple, який показав позитивну динаміку. У той же час, завантаження додатків на обох платформах скоротилися на 2,3% рік до року і склали 110 млрд завантажень.
Найбільше зниження спостерігається в Google Play, де кількість завантажень зменшилася на 2,6% і становить 81,4 млрд. Це може бути пов'язано із зусиллями Google щодо боротьби з несумлінними діями та спамом, що скоротило обсяг доступного контенту.
Світовий ринок завантажень додатків показує спад: кількість установок становила 28,3 млрд, що на 1,1% менше, ніж у 2023 році. Незважаючи на це, збільшення витрат користувачів підтверджує зростання значущості преміум-контенту та мікротранзакцій усередині додатків.
Експерти зазначають, що, незважаючи на зниження числа завантажень, екосистема додатків продовжує демонструвати високу монетизацію завдяки розвитку ігрових проектів та платних функцій.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, гейміфікація
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар