Unilever продасть бренд Conimex компанії Paulig

Фінський виробник кави Paulig став власником бренду азіатської їжі Conimex, який компанія придбала в Unilever, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail. Таким чином Paulig спромоглася зміцнити свої позиції на ринку азіатських продуктів харчування в Бельгії та Нідерландах.
В асортимент бренду Conimex (заснований у 1932 році) входять інгредієнти для азіатських страв, крекерів, супів, соусів та спецій. У Paulig World Foods зазначили, що подібне портфоліо вписується в лінійки продуктів від компанії. Фінський виробник випускає не лише каву, а й приправи та спеції під брендом Santa Maria. Керівництво компанії розраховує, що придбання нового бренду дозволить їй розширити асортимент та залучити нових покупців.
У листопаді компанія Unilever повідомила про готовність продати бренд продажу Conimex у рамках оптимізації виробництва. У майбутньому виробник планує зосередитись на розвитку своїх тридцяти найбільших брендів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар