Ритейлери у США стали продавати більше недорогих подарунків

Американські ритейлери, у тому числі Target та Walmart, перед Різдвом заповнюють полиці недорогими подарунками, щоб залучити покупців із невисокими доходами. Наприклад, в асортименті є Барбі, які коштують менше 10 доларів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
За прогнозами, попит у цей святковий період буде млявим. Продаж великої кількості дешевих подарунків допомагає роздрібним мережам наростити продаж серед споживачів з невеликим річним доходом ($50 000 доларів і нижче), які скорочують витрати, зазначає агентство.
Гендиректор виробника ляльок Bratz-MGA Entertainment Айзек Ларіан розповів, що 60-70% продажів компанії припадає на іграшки, які коштують до $10. Фігурки Miniverse, які входять до списку найпопулярніших іграшок у роздрібних мереж, в основному дешевші за цю суму.
"Споживач дуже обмежений, і він буде ощадливим", - сказав Ларіан. За його словами, діти, які раніше у свята отримували у подарунок 4-5 іграшок, цього року отримають 2-3.
Walmart також розмістив подарункові набори мила та дезодоранту Old Spice HoliDude від Procter & Gamble у місцях, які привертають увагу споживачів, йдеться у дослідницькій записці брокерської компанії D.A. Davidson. Представник Target сказав, що ритейлер навмисно збільшив частку іграшок вартістю менше ніж $20.
Велика кількість недорогих товарів може призвести до того, що клієнти купуватимуть дешевші подарунки, ніж спочатку планували, а це знизить продаж, вважає Баррі Томас, старший експерт дослідницької компанії Kantar. Це може також сприяти зростанню крадіжок у магазинах, вважає він. Втім, є й плюси, адже $10 – це невелика ціна, і вона може підштовхнути покупця зробити імпульсивну покупку, додає Томас.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар