52% нових покупців і ріст попиту: як працює Фокстрот на маркетплейсі Kasta

Фокстрот, один з лідерів українського ритейлу побутової та електронної техніки, відзвітував про успіхи першого місяця представленості свого асортименту на популярному маркетплейсі Kasta. Зокрема, за цей короткий період з числа кількох тисяч замовлень понад 52% покупців стали новими для бренду Фокстрот. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Як результат, спільна робота двох компаній із різними нішами дозволила не лише підвищити обсяг продажів, а й значно розширити аудиторію, надаючи покупцям зручний доступ до якісної техніки та аксесуарів.
«Досвід першого місяця підкреслює не лише правильність стратегії співпраці між Фокстрот та Kasta, а й підтверджує важливість таких колаборацій як для розвитку ринку, так і для споживачів. Крім того, інноваційні підходи та обмін напрацьованими практиками дозволяють знаходити нові можливості для покращення сервісу та пропозицій для наших аудиторій», – зазначив Кирил Попов-Черкасов, ecommerce-директор Фокстрот.
У ритейлера назвали товарні групи з найбільшим чеком з числа замовлень на Kasta:
- зарядні станції (зокрема, потужні моделі лінійки BLUETTI);
- ноутбуки (ACER Predator, APPLE MacBook Air M3)
- смартфони (APPLE iPhone 16 Pro, SAMSUNG Galaxy S24);
- велика побутова техніка (холодильники, пральні машини).
Також підвищеною популярністю серед відвідувачів Kasta користуються аксесуари та дрібна побутова техніка. Зокрема, у кількісному вираженні в топ-5 увійшли такі групи товарів, як сушарки для білизни й одягу, набори ножів, портативні пилососи, електрочайники.
«Тандем між Kasta і Фокстрот є прикладом того, як співпраця між різними сегментами ринку може привести до взаємного зростання і розширення аудиторій. Про це свідчить зростаючий попит на асортимент з числа техніки і електроніки серед наших покупців», – Інна Демиденко, маркетинг директорка Kasta.
Зазначимо, омніканальний продавець техніки і гаджетів Фокстрот представлений на найбільшому в країні модному маркетплейсі Kasta з 13 листопада 2024 року. Колаборація включає розміщення близько 10 000 товарів з асортименту ритейлера.
Читайте також: Новою HR-директоркою Фокстрот призначена Яна Якимович
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фокстрот, ритейл україни, каста
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар