KFC представила новий концепт-ресторан Saucy

KFC запустила новий формат ресторанів під назвою Saucy, що кардинально відрізняється від звичних закладів мережі. Новий ресторан відкриється в Орландо вже наступного понеділка. Основний акцент у концепті зроблено на 11 унікальних соусах та курячих нагетсах – продуктах, популярних серед покоління Z. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Інтер'єр Saucy також відрізняється від традиційних ресторанів KFC: замість традиційного червоного кольору використовується рожевий.
За словами Крістофа Пуар'є, головного концепт-директора KFC, нова ідея відображає модернізований слоган мережі — Finger lickin' good. Основна мета Saucy – залучити молоду аудиторію та зосередитись на продуктах, які можна адаптувати під смаки споживачів.
"Ми вирішили зробити акцент на соусах, яскравих кольорах і напоях, щоб зацікавити покоління Z", - зазначив Пуар'є.
Курячі нагетси, які є ключовим продуктом Saucy, користуються популярністю у молоді завдяки зручності вживання та можливості кастомізації. За даними Technomic Ignite, пропозиція нагетсів у ресторанах збільшилася більш ніж на 5% за останні п'ять років.
Запуск Saucy пов'язаний із спробами KFC подолати труднощі на ринку США. В останні квартали продажі мережі в країні показували зниження через жорстку конкуренцію з такими популярними брендами, як Wingstop та Raising Cane's, пише CNN.
Читайте також: KFC продає пакувальний папір зі смаком фірмового бургера
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар