Зростання ринку розкоші в найближчі кілька років буде мінімальним

Міжнародна консалтингова компанія McKinsey опублікувала дослідження за назвою The State of Luxury: How to navigate a slowdown. Згідно зі звітом, зростання світового ринку розкоші для особистого користування, що охоплює одяг, взуття, аксесуари, вироби зі шкіри, а також об'єднану категорію годинників та ювелірних виробів, у період з 2025 до 2027 року буде мінімальним. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Аналітики прогнозують, що приріст індустрії становитиме 1–3% на рік щонайменше до 2027-го.
Очікується, що США випередять решту світу протягом найближчих трьох років: експерти прогнозує зростання ринку розкоші в країні на 4–6% порівняно з 3–5% у Китаї. У Європі та решті світу показники піднімуться на 2–4%.
Найбільше зростання спостерігатиметься у об'єднаній категорії люксових ювелірних виробів та товарів зі шкіри — на 4–6%. Крім того, аналітики прогнозують, що одяг формату pret-a-porte зросте на 2-4%.
Відповідно до звіту, глобальна індустрія розкоші зростала на 5% на рік у період з 2019 по 2023 рік і на 9% щорічно в проміжку з 2021 по 2023 рік. Здебільшого приріст зумовлювався збільшенням цін — на 4% щороку. Як відзначають аналітики McKinsey, у період з 2019 по 2023 рік зростання цін спричинило 80% зростання розкоші, а збільшення обсягів відіграло другорядну роль. При цьому ціни на «шкіряні вироби та інші знакові товари» збільшились за цей період на 50–100%. Проте керівники модних будинків, опитані у дослідженні, заявили, що у 2025 році вони планують стимулювати зростання компаній за рахунок збільшення обсягів, а не підвищення цін.
Аналітики виділяють кілька причин уповільнення ринку розкоші. Зростання цін досягло стелі, і вищі ціни негативно позначаються на попиті. Сильний тиск на сектор чинить макроекономічні перешкоди, особливо на ключовому ринку Китаю, який забезпечував понад 18% щорічного зростання з 2019 до 2023 року. Швидке розширення сектора за останні п'ять років призвело до того, що бренди не змогли достатньо адаптувати свої креативні стратегії та ланцюжки поставок під нові обсяги виробництва, а зростання цін перевищило ціннісну пропозицію, тобто якість і персоналізований підхід не встигали за ним. Крім того, база клієнтів класу люкс стає різноманітнішою, а отже потребує диференційованої ціннісної пропозиції.
Клієнти з ультрависоким доходом становлять від 2% до 4% клієнтської бази класу люкс, але на них, згідно зі звітом, припадає від 30% до 40% продажу ринку розкоші. Хоча ця демографічна група, як прогнозується, забезпечуватиме від 65% до 80% зростання сектора з 2023 до 2027 року, аналітики говорять про деякі проблеми, з якими зіткнуться виробники. Наприклад, клієнти з дуже високим рівнем доходу мають намір у майбутньому менше витрачати на предмети особистого користування та більше — на домашній декор та об'єднану категорію подорожей та гостинності. Серед цих клієнтів «є спільне почуття, що вони пережили після пандемії», кажуть у McKinsey.
Що стосується зростання та розвитку в 2025 році, то глобальна індустрія моди повинна очікувати особливо активного розширення в Японії, Близькому Сході та Індії, причому в останньому регіоні очікується найбільший приріст — від 15% до 20%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, ринок розкоші
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар