У Starbucks попросили бариста писати клієнтам на стаканчиках надихаючі послання

Американська мережа кав'ярень Starbucks випустила пам'ятку для співробітників, згідно з якою їм слід писати на стаканчиках з напоями надихаючі послання, малювати милі картинки та смайлики, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business Insider. Видання ознайомилося із змістом пам'ятки.
Раніше бариста Starbucks вказували на склянках імена клієнтів (хоча деякі могли доповнити їх та смайликами). Ця традиція ставала предметом жартів, оскільки іноді співробітники плутали імена чи писали їх неправильно.
Тепер Starbucks пропонує стати для відвідувачів ще й трохи психологами. Робити цю мережу просить офіційно з 24 лютого, але насправді радить впроваджувати практику вже зараз, оскільки нещодавно Starbucks заборонила клієнтам відвідувати вбиральні та сидіти у закладах, нічого не купуючи.
Так можна було робити з 2018 р., але з кінця січня бариста проситимуть відвідувачів, що не зробили замовлення, покинути приміщення. При цьому сходити до туалету чи підключитися до Wi-Fi можна буде перед тим, як купити щось.
Представник Starbucks підтвердив, що буде введено таке правило. За його словами, це частина стратегії перетворення Starbucks на «гостину кав'ярню». Продаж мережі в останні місяці падає, і вона намагається повернути відвідувачів.
Щоб зупинити спад продажів, мережа минулого літа змінила гендиректора. Новим керівником став Брайан Ніккол, який раніше очолював Chipotle. Одним із перших його кроків на посаді гендиректора стало спрощення меню - він пообіцяв скоротити кількість позицій, а також заявив, що мережа відмовиться від великої кількості знижок.
Менеджери Starbucks також додали в пам'ятку інструкцію, яку можна дотримуватись: спочатку потрібно написати ім'я клієнта, потім намалювати смайлик, написати «надихаюче послання» (наприклад, You're amazing — «Ви чудові») або побажання (Seize the Day — «Ловіть момент»). Постійним клієнтам можна написати Hello again! («Знову привіт!»).
Рішення керівництва не сподобалося самим працівникам. За словами одного з бариста, це суперечить іншій вимозі — віддавати клієнтам замовлення за чотири хвилини чи менше, оскільки на вигадування написів вони витрачатимуть додатковий час. У пам'ятці при цьому йдеться про те, що прогнозований час на замовлення можуть скоригувати з урахуванням тих хвилин, що бариста витрачають на написи.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, старбакс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар