H&M наростив квартальний чистий прибуток майже вдвічі

Шведський модний бренд H&M за підсумками фінансового кварталу, що закінчився 30 листопада 2024 року, збільшив чистий прибуток майже вдвічі. Показник становив 3,09 млрд шведських крон ($280,4 млн) порівняно з 1,58 млрд крон за аналогічний період попереднього фінансового року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Квартальний виторг H&M став меншим на 0,7% - 62,19 млрд крон. У валютах країн присутності показник зріс на 3%.
Виручка у Південній Європі за звітний період зросла на 5%, у Східній – на 1%, у Західній – на 3%. У Північній Європі продажі скоротилися на 4%, у Північній та Південній Америці – на 7%, в Азії, Африці та Океанії – на 5%.
H&M повідомив, що останній квартал розпочався з високих продажів осінньої колекції у вересні. Однак на продажі наприкінці кварталу вплинула пізніша «Чорна п'ятниця», що означає, що більшість замовлень було продано в грудні. Виторг роздрібного продавця з 1 грудня по 28 січня зріс на 4%.
"Заглядаючи у 2025 рік, ми продовжимо зміцнювати наш основний бізнес і вдосконалювати наші пропозиції для клієнтів, продовжуючи при цьому активно працювати над зниженням витрат", - коментує виконавчий директор H&M Даніель Ервер.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар