Carrefour припиняє поширення каталогів

Компанія Carrefour оголосила, що з 31 березня припиняє доставку додому безадресних паперових рекламних брошур (каталогів) на своєму домашньому ринку у Франції. Цей крок є частиною стратегії ритейлера щодо прискореного оцифрування. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Генеральний директор Олександр Бомпар зазначає, що Carrefour оцифровує всі свої французькі брошури з 2022 року, роблячи їх доступними на сайті та в додатку компанії, а також електронною поштою та месенджерами. За його словами, ця ініціатива дозволить заощадити 15 000 тонн паперу на рік, а отримана економія буде реінвестована у ціноутворення для покупців.
Спочатку Carrefour планував відмовитися від брошур лише до січня 2026 року, але після успішних тестових проектів у таких великих містах, як Париж та Ліон, рітейлер вирішив запровадити ці зміни раніше. Carrefour – не перша французька мережа супермаркетів, що відмовилася від брошур; лідер ринку E.Leclerc зробив аналогічний крок у вересні 2023 року.
Сама компанія Carrefour заявила, що має намір скоротити поширення брошур на 80% у 2024 році. Тепер ритейлер повідомив, що йому вдалося досягти 50% скорочення до 3900 тонн паперу.
Читайте також: Carrefour відкриє 150 магазинів на французьких вокзалах
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, карфур, ритейл франції, новини маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар