H&M розширює світову географію мережі

2024 року ритейлер відкрив 88 нових магазинів по всьому світу та продовжив оновлення ключових локацій. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Шведський ритейлер H&M оголосив про плани відкрити перший магазин у Сальвадорі у другій половині 2025 року. Партнером із франшизи виступить компанія Hola Moda.
Цей крок підтверджує прагнення H&M зміцнити позиції в Латинській Америці, де бренд вже представлений у Мексиці, Перу, Уругваї, Чилі, Колумбії, Домініканській Республіці, Еквадорі, Гватемалі, Панамі та Коста-Ріці, пише FashionNetwork.com
Нові ринки та глобальна експансія
Крім виходу до Сальвадору, H&M раніше анонсував відкриття першого магазину та запуск онлайн-платформи в Бразилії до кінця 2025 року.
У 2024 році ритейлер відкрив 88 нових магазинів по всьому світу і продовжив оновлення ключових локацій у США, Канаді та Еквадорі. На сьогоднішній день H&M працює у 77 країнах у форматі роздрібних магазинів та у 60 країнах — онлайн.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар