Витрати Unilever на маркетинг перевищили десятирічний максимум

Unilever за підсумками 2024 року наростила витрати на маркетинг до найвищого рівня за останні 10 років, згідно з фінансовими результатами компанії за минулий рік. Так, маркетинговий бюджет компанії збільшився на 900 млн євро. При цьому інвестиції у бренд та маркетинг зросли до 15,5% від обороту. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Компанія також повідомила про зростання свого обороту у річному вирахуванні на 1,9% до 60,8 млрд євро. Однак операційний прибуток Unilever у розмірі 9,4 млрд євро знизився на 3,7% порівняно з 2023 роком.
У звіті наголошується, що такі бренди, як Dove та Ben and Jerry's, забезпечили понад 75% річного обороту компанії, при цьому зростання продажів склало 5,3%.
«Відповідно до плану дій щодо розвитку ми взяли на себе зобов'язання робити менше, але краще і з більшим ефектом. Ми виконали план у термін і досягли прогресу в 2024 році», - заявив генеральний директор Unilever Хайн Шумахер.
Зокрема, Unilever має намір виділити в окрему компанію свій підрозділ із виробництва морозива, до якого входять такі бренди, як Magnum та Cornetto. Раніше передбачалося знайти покупця на цей підрозділ, але через відсутність кандидатів тепер компанія планує вивести акції окремої компанії на фондовий ринок.
Підрозділ із виробництва морозива стане голландською компанією зі штаб-квартирою в Амстердамі. Вона буде зареєстрована на трьох фондових біржах: Амстердамській, Лондонській та Нью-Йоркській. Очікується, що виділення підрозділу буде завершено до кінця 2025 року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар