Heineken очікує зростання частки слабоалкогольних та безалкогольних напоїв у своєму портфелі

Heineken має намір розширити асортимент слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Wall Street Journal.
Генеральний директор компанії Дольф ван ден Брінк повідомив, що тенденція споживачів, що зростає, до відмови від алкоголю в будні дні сприятливо позначається на бізнесі.
"Ми переконані, що в майбутньому безалкогольний сегмент стане значно важливішою частиною нашого портфеля", - зазначив він в одному з інтерв'ю. Торік продаж безалкогольного пива Heineken 0.0 збільшився на 10%, у той час як обсяг продажів алкогольного пива тієї ж марки зріс на 8,8%, згідно з даними компанії. Загалом реалізація всієї продукції Heineken піднялася на 1,6%.
За оцінками дослідницької компанії Euromonitor International, минулого року частка безалкогольного пива становила 2,8% від світового ринку пива. Прогнози Euromonitor припускають, що безалкогольний сегмент зросте на 8,2% до 2025 року та на 6,5% до 2026 року, тоді як загальне зростання ринку пива становитиме 1,6% та 1,9% відповідно.
Читайте також: Продажі стауту від Heineken зросли у Великобританії на 623% через дефіцит Guinness
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, хайнекен, пиво хайнекен
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар