Продажі стауту від Heineken зросли у Великобританії на 623% через дефіцит Guinness

Нідерландський пивоварний гігант Heineken, який володіє брендом Murphy's, під час різдвяних свят наростив продаж ірландського стауту Murphy's у барах та пабах Великобританії на 632%. Це сталося на тлі дефіциту найпопулярнішого пива цього ґатунку Guinness, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Drinks Business.
У грудні власник бренду Guinness – алкогольний концерн Diageo обмежив постачання пива пабам Великобританії. Рішення компанія пояснила винятковим попитом на продукцію. У результаті деякі паби ввели спеціальні талони на Guinness, якими спочатку треба замовити щось інше, а вже потім це пиво. Інші паби стали просувати конкурентів на заміну.
Однією з причин зростання попиту міг стати флешмоб у соцмережах Split the G («Розділи G»). Його учасники повинні за перший ковток випити стільки пива, щоб буква G у назві напою на склянці була поділена навпіл. Хоча деякі споживачі висловили думку, що це маркетинговий хід.
Бренд Murphy's скористався дефіцитом у конкурентів і запустив інтерактивну карту в Google Maps, де були показані всі заклади, де можна було купити пінту стауту цієї марки. Завдяки цьому продаж багаторазово зріс.
Дефіцит Guinness навряд чи сильно позначиться на виручці Diageo, пише видання, оскільки продаж безалкогольної версії пива також виявився високим.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, хайнекен, пиво хайнекен
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар