Лондонські ресторани вводять депозити для боротьби з масовими скасуваннями броні

Престижні ресторани Лондона вводять депозити для того, щоб знизити кількість відмін броні, обмежити діяльність ботів, що перевантажують системи бронювання, і позбутися блогерів, які приходять до ресторанів заради контенту. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Financial Times.
Індійський ресторан Gymkhana з двома зірками Michelin встановив депозит - 100 фунтів стерлінгів на людину (близько 11 000 руб.). Цю суму можна буде витратити на будь-які страви та напої за меню. У ресторані Hutong депозит становить 80 фунтів (близько 9000 руб.) на гостя по п'ятницях та суботах, а в ресторані Chutney – 60 фунтів (близько 6600 руб.) на особу.
У ресторані Gymkhana пояснили, що це правило діє з листопада 2024 р. Його ввели через велику кількість скасування бронювання та неявок гостей, а також через сплеск бронювань через ботів та сайти перепродажу після отримання другої зірки Michelin.
Компанія MW Eat, що володіє індійськими ресторанами Chutney Mary, довго сумнівалася, чи варто вводити депозитну систему у закладах, але в результаті була змушена це зробити. За словами представників компанії, ресторани мережі часто стикалися з тим, що на велику компанію гості замовляли лише кілька основних страв, доповнюючи їх дешевими гарнірами.
Депозитна система допомагає запобігти ситуаціям, коли люди бронюють столики в різних ресторанах, а потім обирають, куди піти. У ресторані Dorian встановили депозит 25 фунтів (близько 2700 руб.) з особи. Ресторан The Araki ввів депозит у 310 фунтів (близько 34 500 руб.) з особи.
Власник Dorian Кріс Д’Сілва розповів, що така практика допомагає позбавлятися інфлюєнсерів, які приходять до ресторанів заради контенту, зробивши замовлення на маленьку суму: «Виклавши пост у соціальні мережі, вони хочуть показати, що були тут, отримати соціальне схвалення. Але це шкодить бізнесу».
На думку Метта Такера, керуючого платформою Tock для бронювання ресторанів по всьому світу, практика депозитів — «не найгостинне рішення», але вона стала наслідком «інфлюєнсерської культури, що вийшла з-під контролю». «Ресторани не намагаються нажитися на клієнтах. Вони просто укладають угоду, в якій одна сторона обіцяє прийти, а інша забезпечити кращі страви і сервіс», — пояснює Такер. Ботів, які автоматично викуповують найкращі слоти до того, як їх зможуть забронювати реальні гості, він вважає такими ж шкідливими, як інфлюєнсери.
Проте, деякі ресторани вже відмовляються від цієї практики. У Bob Bob Ricard вирішили скасувати мінімальну суму замовлення, оскільки це не відповідає нинішній економічній ситуації.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл великої британії, ресторанний бізнес
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар