24 лютого 2025

Lidl став першим супермаркетом у Великобританії, який запустив продажі в TikTok

Lidl став першим супермаркетом у Великобританії, який запустив продажі в TikTok
566

Мережа Lidl випустила ексклюзивну пропозицію для любителів спорту та фітнесу на торговому майданчику в TikTok. Таким чином, ритейлер став першою британською мережею, яка використовує платформу соціальних мереж як канал продажів. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

З 20 лютого споживачі можуть придбати набір High Protein всього за п'ять британських фунтів. Фактична вартість набору на полицях офлайн-супермаркетів буде у шість разів вищою, перевищивши тридцять фунтів (35 євро). У комплект входять продукти для споживачів, які дотримуються дієти з високим вмістом білка.

Запуск продажів є тимчасовою рекламною акцією, в рамках якої буде доступно 3000 наборів, а отримані кошти підуть до NSPCC, британської благодійної організації для дітей.

За допомогою цієї ініціативи Lidl сподівається скористатися популярністю як функціональних продуктів харчування, так і переходом на соціальні мережі як канал продажів. Джоанна Гомер, директор з маркетингу Lidl UK, каже, що дискаунтер має намір використовувати TikTok в першу чергу для представлення нових продуктів та залучення молодшої аудиторії.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також