Lidl став першим супермаркетом у Великобританії, який запустив продажі в TikTok

Мережа Lidl випустила ексклюзивну пропозицію для любителів спорту та фітнесу на торговому майданчику в TikTok. Таким чином, ритейлер став першою британською мережею, яка використовує платформу соціальних мереж як канал продажів. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
З 20 лютого споживачі можуть придбати набір High Protein всього за п'ять британських фунтів. Фактична вартість набору на полицях офлайн-супермаркетів буде у шість разів вищою, перевищивши тридцять фунтів (35 євро). У комплект входять продукти для споживачів, які дотримуються дієти з високим вмістом білка.
Запуск продажів є тимчасовою рекламною акцією, в рамках якої буде доступно 3000 наборів, а отримані кошти підуть до NSPCC, британської благодійної організації для дітей.
За допомогою цієї ініціативи Lidl сподівається скористатися популярністю як функціональних продуктів харчування, так і переходом на соціальні мережі як канал продажів. Джоанна Гомер, директор з маркетингу Lidl UK, каже, що дискаунтер має намір використовувати TikTok в першу чергу для представлення нових продуктів та залучення молодшої аудиторії.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар