Звіт FedEx: 81% покупців інтернет-магазинів очікують, що товар привезуть додому

Компанія FedEx опублікувала свій щорічний звіт про актуальні тенденції електронної комерції. Аналіз, серед іншого, показує, що довгостроковому успіху підприємств з даної сфери, а також досягненню більшого ступеня лояльності клієнтів сприяли, передусім, персоналізована взаємодія з покупцями, підвищення зручності сервісів та безперебійне повернення замовлених товарів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Покупці інтернет-магазинів хочуть здійснювати замовлення та отримувати товари за допомогою легких та зручних у користуванні сервісів, які не створюють жодних проблем на будь-якому етапі купівлі, наголошують експерти. У 2025 році найбільш лояльними до електронних платформ залишаться ті клієнти, які раніше мали винятково позитивний досвід придання товарів та послуг в Інтернеті.
На сьогодні, 81% покупців очікують, що придбані речі доставлять їм додому. 76% вважають, що кур’єрська доставка повинна бути безкоштовною. Ще 68% хочуть мати можливість відстежувати переміщення товарів у режимі реального часу.
І навпаки, дослідження показує, що 97% покупців, які минулого року відмовилися від послуг електронної торгівлі, зробили це через виникнення проблем та різноманітні незручності у процедурах. Головним чином люди нарікають на надто складну і громіздку систему повернення товарів, які не підійшли.
У звіті FedEx також зазначено, що, аби залишатися конкурентоспроможними в 2025 році, бренди повинні налаштувати свої маркетингові стратегії на основі вподобань поколінь, особливо в цифровому середовищі. Наприклад, споживачі покоління Z віддають перевагу цифровій взаємодії з брендом, причому майже 70% їх взаємодії відбувається в Інтернеті. Вони також відкривають нові бренди через TikTok (51%) та Instagram (40%), що робить сильну присутність у соціальних мережах важливою.
Навпаки, мілленіали інакше бренд: 81% перед тим, як зробити покупку, розглядають ставлення бренду до співробітників. Крім того, 27% вважають за краще купувати безпосередньо на веб-сайті або в додатку бренду, що підкреслює важливість ефективних стратегій прямого звернення до споживача.
Ще одна цікава тенденція останнього року: дедалі більше людей відмовляються від святкових покупок в останню хвилину. Вже 22% респондентів стверджують, що шукали подарунки заздалегідь. Дехто готувався до Різдва ще з серпня. На думку аналітиків, у 2025-26 роках вже не варто очікувати настільки напружених періодів передсвяткових розпродажів, як раніше. Підготовка до сезонних закупівель також змінюється. До 30% покупців вважають за потрібно купувати, наприклад, зимове взуття та одяг ще за кілька місяців до похолодання.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, онлайн покупки, онлайн доставка, федекс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар