Японія не може впоратися з дефіцитом чаю матча

У Японії зберігається дефіцит чаю матча. Зростання світового попиту та популярність напою в соціальних мережах продовжують призводити до збоїв у ланцюжку поставок, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
За даними Міністерства сільського господарства Японії, з 2023 р. провідні японські виробники почали обмежувати продажі, а експорт зеленого чаю, включаючи матчу, в 2024 р. досяг рекордних $244 млн, що на 25% більше, ніж роком раніше, або 1000 т у натуральному вираженні.
Ажіотаж підігріває зростання туристичного потоку: у 2023 р. Японію відвідали 37 млн осіб — на 47% більше, ніж у 2022 р. Туристи активно діляться фотографіями та відео з матча-латте, десертами з додаванням матчі, що ще більше збільшує попит. Наприклад, найстаріша чайна компанія Кіото Marukyu Koyamaen зіткнулася з різким зростанням замовлень після популярності роликів TikTok. Компанія змушена була запровадити обмеження на покупку, аби хоча б зберегти продукцію для храмів та чайних церемоній. Про призупинення продажу окремих позицій також заявила Ippodo Tea, яка у жовтні 2024 р. підняла ціни.
На дефіцит матча впливає і старіння японських фермерів. Обсяг виробництва у 2023 р. становив лише 78% від рівня 2008 р. Міністерство сільського господарства пов'язує це з нестачею молодих наступників.
Проблема ускладнюється тим, що вирощування матча потребує особливих умов, а збір чаю відбувається лише раз на рік, розповіла The Guardian керуюча чайного магазину Sydney Simply Native, Мегумі Канаїке. За останні 6 місяців продаж матча в магазині зріс на 250%.
Чайна церемоніалістка Кара Чен розповіла The Guardian, що нестачу матча гостріше відчувають любителі церемоніального сорту, оскільки він виробляється у менших обсягах, ніж той, який можна додати до напою чи випічки.
The Japan times пише, що торішній бум на матча може повторитися у 2025 р. Збір чаю 2025 р. розпочнеться приблизно у квітні. Він заповнить запаси, але серйозно ситуацію це не полегшить. Виробники матча вже починають відчувати напругу. Керуючий бізнес-партнерствами чайної компанії Kametani Джейсон Енг очікує, що клієнти замовлятимуть на 20–30% більше чаю матча у 2025 році, ніж у 2024 році.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, виробництво чаю, чай матча, японський чай
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар