Carrefour запускає нову концепцію магазинів на вокзалах Франції

Carrefour підписав угоду про надання нової концепції магазинів на 45 станціях метро в Парижі, орієнтованих на пасажирів. У майбутньому план може передбачати до 136 місць. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Французький ритейлер уклав стратегічне партнерство з девелопером Altarea та паризьким оператором громадського транспорту RATP, щоб запустити нову концепцію магазину на станціях нової мережі Grand Paris Express, повідомляє LSA. Проект орієнтований на очікувані 300 мільйонів пасажирів, які користуватимуться мережею щороку. Магазини на станції є частиною більшого плану, який передбачає будівництво 136 комерційних приміщень загальною площею 12 500 кв.
Нова концепція магазину, назва якої поки не розголошується, матиме площу від 50 до 250 кв.м і включатиме «багатофункціональні точки продажу». Вони пропонуватимуть широкий асортимент продуктів і послуг: крім бакалійних товарів і свіжих продуктів, магазини продаватимуть аксесуари, такі як зарядні пристрої та навушники, а більші магазини також пропонуватимуть такі послуги, як камери схову, послуги консьєржа та пункти прийому посилок.
Carrefour вважає, що станції громадського транспорту відіграватимуть ключову роль у його подальшому розширенні. У 2024 році компанія вже заробила оборот у розмірі 7,8 мільярдів євро за допомогою своїх магазинів і хоче ще більше зміцнити цю позицію. На початку цього року Carrefour підписав аналогічну угоду з Lagardère Travel Retail і SNCF (національним залізничним оператором) щодо відкриття 150 магазинів на вокзалах Франції до 2030 року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл франції, карфур
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар