Штеффі Граф і Андре Агассі стануть амбасадорами спортивного бренду Lidl Crivit

Lidl сподівається, що ікони тенісу Штеффі Граф і Андре Агассі зможуть досягти для спортивного бренду Crivit того ж, що Арнольд Шварценеггер робить для бренду DIY Parkside. Це ілюструє захмарні амбіції дискаунтера в непродовольчій сфері, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Цього місяця Lidl запускає масштабну кампанію для свого приватного бренду DIY Crivit у щонайменше тридцяти європейських країнах. Асортимент Crivit варіюється від велосипедів, обладнання для йоги та фітнес-інструментів до функціонального одягу. За даними німецького торгового журналу Lebensmittel Zeitung, річний оборот Crivit наразі становить від 1,2 до 1,5 мільярда євро, але дискаунтер, як повідомляється, хоче націлитися на Decathlon, річний обсяг продажів якого перевищує 15 мільярдів євро.
Читайте також: Lidl став першим супермаркетом у Великобританії, який запустив продажі в TikTok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, ритейл німеччини, лідл німмеччина
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар