Данський ритейлер впровадив цінники зі спеціальною позначкою, щоб допомогти покупцям уникати товарів із США

Компанія Salling створила етикетку у формі зірки, щоб показати, що бренд є європейським. Найбільший продовольчий ритейлер Данії наголошує, що нікого не бойкотує, але реагує на вимогу клієнтів, які хочуть уникати американських продуктів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Погрози президента Сполучених Штатів Трампа захопити данську Гренландію викликали зростання антиамериканських настроїв у Данії, вважає Salling Group. Компанія є найбільшою групою супермаркетів країни з більш ніж 1400 магазинами та часткою ринку 34 % зі своїми мережами супермаркетів Bilka, Føtex і Netto.
Генеральний директор Андерс Хаг заявив, що його компанія отримала запитання від клієнтів, які віддають перевагу європейським брендам для своїх покупок. Саме тому його компанія вводить етикетку у формі зірки на своїх електронних цінниках, написав Хаг у LinkedIn.
П'ятикутна зірка буде вказувати на те, що певний бренд належить європейській компанії. Ритейлер заявляє, що хоче полегшити своїм клієнтам купівлю європейських продуктів. Це не бойкот, наголошує Хаг: магазини продовжують пропонувати на своїх полицях бренди з усього світу, в тому числі і з США.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар