05 березня 2025

Данський ритейлер впровадив цінники зі спеціальною позначкою, щоб допомогти покупцям уникати товарів із США

Данський ритейлер впровадив цінники зі спеціальною позначкою, щоб допомогти покупцям уникати товарів із США
475

Компанія Salling створила етикетку у формі зірки, щоб показати, що бренд є європейським. Найбільший продовольчий ритейлер Данії наголошує, що нікого не бойкотує, але реагує на вимогу клієнтів, які хочуть уникати американських продуктів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

Погрози президента Сполучених Штатів Трампа захопити данську Гренландію викликали зростання антиамериканських настроїв у Данії, вважає Salling Group. Компанія є найбільшою групою супермаркетів країни з більш ніж 1400 магазинами та часткою ринку 34 % зі своїми мережами супермаркетів Bilka, Føtex і Netto.

Генеральний директор Андерс Хаг заявив, що його компанія отримала запитання від клієнтів, які віддають перевагу європейським брендам для своїх покупок. Саме тому його компанія вводить етикетку у формі зірки на своїх електронних цінниках, написав Хаг у LinkedIn.

П'ятикутна зірка буде вказувати на те, що певний бренд належить європейській компанії. Ритейлер заявляє, що хоче полегшити своїм клієнтам купівлю європейських продуктів. Це не бойкот, наголошує Хаг: магазини продовжують пропонувати на своїх полицях бренди з усього світу, в тому числі і з США.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також