13 березня 2025

З полиць бельгійської мережі супермаркетів Colruyt зникли товари від бренду Pampers

З полиць бельгійської мережі супермаркетів Colruyt зникли товари від бренду Pampers
473

У магазинах бельгійської мережі Colruyt довгий час порожні полиці у відділі дитячих товарів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail. Це — наслідок складних переговорів щодо цін між торговою мережею та Procter & Gamble — виробником Pampers.

«Шановний покупець, цей продукт тимчасово відсутній у продажу. Ми ведемо переговори з постачальником, щоб продовжувати пропонувати вам найнижчі ціни. Дякуємо за розуміння», — йдеться на табличках, розташованих на порожніх полицях.

Подібне повідомлення з'являється на полицях Colruyt вже не вперше. Порожні полиці у відділі дитячих товарів утворилися на тлі обговорення цін, що тривало, з Procter & Gamble, виробником Pampers. Ситуація, коли виробник зупиняє постачання товарів, а рітейлер припиняє оформляти замовлення на них, щоб посилити тиск на переговорах про закупівельні ціни, не є рідкістю.

Два тижні тому компанія Colruyt досягла угоди з JDE Peet's, власником кавових брендів, таких як Douwe Egberts і Senseo, після суперечки про ціни, які почалися в грудні минулого року. При цьому відомо, що продукти JDE Peet's досі відсутні у магазинах таких рітейлерів, як Ahold Delhaize та Edeka.

Дедалі більше європейських супермаркетів звинувачують своїх постачальників брендових товарів у надмірному підвищенні цін, несумірному реальному зростанню витрат. Торік у Європі виникали конфлікти між Carrefour та PepsiCo, а також між Rewe та Mondelez.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також