Молодь США подвоїла споживання розчинної кави з метою економії

За даними дослідження Nielsen, витрати американських зумерів на розчинну каву в 2024 році подвоїлися порівняно з 2022 роком, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg. Це збільшення пов'язане зі зростанням цін на кавові зерна та впливом соціальних мереж.
У 2022 році покоління Z у США витратило на розчинну каву $53,9 мільйона, а в 2024 році ця сума зросла до $126,5 мільйона. Інтерес до розчинної кави спостерігається не лише серед молоді: загалом витрати всіх американських споживачів на цей продукт збільшились на 24% за той же період. Це частково пояснюється підвищенням цін на кавові зерна. Наприклад, велика склянка кави в Starbucks у Нью-Йорку коштує $3,45, тоді як чашка розчинної кави, приготовлена вдома, — лише $0,36.
Крім того, молоді люди готують кавові напої з розчинної кави за рецептами з TikTok. Одним з популярних варіантів став дальгона-кава - корейський кавовий коктейль на основі розчинної кави, молока та цукру. Асортимент розчинної кави також змінився: на ринку з'явилися високоякісні варіанти, які можуть змагатися за смаком із зерновою та меленою кавою.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар