27 березня 2025

McDonald’s став найдорожчим ресторанним брендом у світі вперше майже за 10 років

McDonald’s став найдорожчим ресторанним брендом у світі вперше майже за 10 років
639

McDonald’s обігнав Starbucks і став найдорожчим ресторанним брендом у світі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на звіт консалтингової компанії Brand Finance.

Вартість бренду зросла на 7% до $40,5 млрд. На другому місці опинилася мережа Starbucks, чия вартість впала на 36% до $38,8 млрд.

Зниження вартості Starbucks, пояснюють у Brand Finance, спричинене падінням кількох ключових показників сили бренду у США і в Китаї, зокрема таких категорій як «репутація» та «рекомендація». Невідповідність очікуванням і невдоволення споживачів зростає, а продажі — падають.

Водночас у десятку лідерів за вартістю брендів також увійшли:

- KFC — $15,4 мільярда (+8%);

- Subway — $8,1 (+12%);

- Taco Bell — $6,9 млрд (-3%);

- Tim Horton’s — $6,8 млрд (+15%);

- Domino’s Pizza — $6,7 млрд;

- Chick-fil-A — $5,7 млрд (+43%);

- Wendy’s — $5,2 млрд;

- Pizza Hut — $4,8 млрд.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також