У США пропонують перейти на цифрові ярлики на одягу

Американська асоціація моди та взуття (AAFA) виступила з ініціативою, яка може кардинально змінити звичну систему маркування текстильних виробів. Йдеться про перегляд чинних з 1971 року правил, які зобов'язують виробників розміщувати на одязі фізичні ярлики з інструкціями з догляду. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Експерти вважають, що епоху цифрових технологій такі вимоги виглядають архаїчно і створюють цілу низку проблем — від незручності для споживачів, змушених розбиратися в дрібному тексті на бирках з безліччю мов і загадкових символів, до екологічних збитків, пов'язаних із виробництвом мільйонів кілометрів стрічки для ярликів.
Суть пропозиції AAFA полягає у дозволі використовувати цифрові альтернативи - QR-коди або короткі URL-адреси, які можна наносити безпосередньо на виріб або розміщувати на невеликих етикетках. Такий підхід вже апробований рядом провідних брендів: наприклад, модний будинок Ralph Lauren з 2019-го використовує цифрові ярлики на більш ніж 400 млн. виробів, а марка Patagonia впровадила QR-коди в колекцію 2025 року, відзначивши зростання залучення споживачів.
Крім того, цифрові ярлики дозволять не тільки спростити процес отримання інформації про вироби, а й значно розширять обсяг доступних відомостей - від докладного складу матеріалів до даних про ланцюжок постачання та показників стійкості виробництва.
Однак ця ініціатива має і противників, які вказують на потенційні проблеми — від складнощів із впровадженням для невеликих виробників до обмеження доступу до інформації для споживачів, які не мають смартфонів або постійного доступу в інтернет.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар