09 квітня 2025

M&S додає Calvin Klein і Tommy Hilfiger, щоб зміцнити позиції на ринку нижньої білизни

M&S додає Calvin Klein і Tommy Hilfiger, щоб зміцнити позиції на ринку нижньої білизни
409

Marks & Spencer розширила свою онлайн-платформу Brands at M&S, додавши до асортименту всесвітньо відомі бренди Calvin Klein і Tommy Hilfiger. Цей крок є частиною стратегії компанії щодо оновлення іміджу, посилення стилістичної привабливості та залучення ширшої аудиторії покупців. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Gazette.

У межах співпраці ритейлер представив добірку чоловічих і жіночих товарів у категоріях: нижня білизна, домашній одяг, одяг для відпочинку та купальники. Серед іншого — популярна лінійка Icon Stretch від Calvin Klein та новинки з весняної колекції Tommy Hilfiger 2025 року. Інші моделі Tommy Hilfiger з’являться на платформі пізніше цього року.

M&S уже є лідером ринку нижньої білизни у Великій Британії: компанія продає один бюстгальтер кожні дві секунди, а кожен п’ятий чоловік купує спідню білизну саме в цьому ритейлера. Додавання преміальних брендів є логічним продовженням стратегії зміцнення домінуючих позицій у категорії, обсяг якої оцінюється в 295 мільйонів фунтів стерлінгів. За останні 12 місяців продажі нижньої білизни сторонніх брендів на платформі зросли на 21%.

Сьогодні Brands at M&S налічує понад 100 партнерських брендів. Очікується, що включення Calvin Klein і Tommy Hilfiger привабить більше чоловічої аудиторії — наразі лише 13,5% основних клієнтів чоловічого одягу здійснюють покупки на платформі.

Директорка з напрямів сторонніх брендів, одягу та товарів для дому в M&S Ніші Махаджан зазначила:

«Ми раді вітати на нашій платформі Brands at M&S такі ікони стилю, як Calvin Klein і Tommy Hilfiger. Їх поява не лише посилить нашу чоловічу пропозицію, а й зробить бренд M&S більш актуальним для покупців. Ми впевнені, що нові бренди органічно доповнять нашу потужну лінійку нижньої білизни та допоможуть нам утримувати лідерство в цій категорії, розширюючи привабливість нашої пропозиції для різних клієнтів».

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також