Lidl Italia готова поглинати конкурентів

Генеральний директор Lidl Italia Массіміліано Сільвестрі заявив, що його компанія зараз активно вивчає потенційні придбання на фрагментованому італійському ринку. Утім, жодних конкретних повідомлень про угоди поки що немає. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
За словами Сільвестрі, на італійському ринку роздрібної торгівлі два провідних гравці забезпечують менше 30% товарообігу. Решта належить малим та середнім підприємствам, що й перетворює рітейл країни на надзвичайно фрагментоване середовище. Тож італійське відділення Lidl бачить великий потенціал розвитку за рахунок поглинання слабших конкурентів.
Також дискаунтер планує інвестувати 1,5 мільярда євро у відкриття приблизно 150 нових магазинів протягом наступних трьох років. Таким чином, компанія підтримуватиме ті темпи розширення, які спостерігалися в останні роки. Основна увага буде зосереджена на центральних і південних регіонах, включаючи такі великі міста, як Рим, Неаполь і Барі. Зрештою, Сільвестрі зазначив, що Lidl Italia вже подвоїла свою частку на ринку країни з 2010 року.
В Італії Lidl надає перевагу відкриттю магазинів середнього розміру з площею біля 800 кв. метрів, щоб мати змогу виставити у торговому залі увесь асортимент популярних серед покупців товарів.
За перші два місяці 2025 року Lidl Italia відкрила 23 нові магазини. Загальна кількість становить зараз приблизно 800 торгових точок.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл італії, лідл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар