Kaufland виходить на ринки Франції та Італії

Kaufland, що входить до складу групи Schwarz Group разом із Lidl, планує стати провідним онлайн-маркетплейсом Європи. До кінця літа компанія розпочне діяльність у Франції та Італії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Після успішного запуску в Австрії та Польщі Kaufland прискорює свою експансію, орієнтуючись на ринки Франції та Італії, де налічується відповідно 37 і 22 мільйони потенційних покупців. Таким чином, загальне охоплення маркетплейсу наближатиметься до 140 мільйонів споживачів.
У Німеччині онлайн-платформу щомісяця відвідує до 32 мільйонів користувачів. Торік найшвидше зростали категорії «Електроніка та комп’ютери» (+24%) і «Сад та DIY» (+20%), хоча загальне зростання валової вартості товарів у 2024 році склало лише 7,85%.
Kaufland позиціонує себе як «європейську альтернативу» Amazon і китайським платформам. Під гаслом «З Європи — для Європи» компанія наголошує на суворому дотриманні європейських норм і гарантії безпеки даних та продукції для своїх клієнтів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, кауфланд
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар