16 квітня 2025

Aldi Nord централізує пошук постачальників задля підвищення прибутковості

Aldi Nord централізує пошук постачальників задля підвищення прибутковості
457

Щоб максимально використати ефект масштабу, Aldi Nord планує розширити централізовані закупівлі продукції під власними торговими марками та рекламної продукції в межах усієї Європи. Метою є зниження витрат і підвищення прибутковості. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Вже зараз Aldi Nord активно централізує свою закупівельну структуру: наразі дві третини фіксованого асортименту приватних марок стандартизовані. Наприклад, усі чіпси та солоні снеки тепер продаються під єдиним європейським брендом Sun Snacks, тоді як місцеву марку Pirato знято з виробництва.

Починаючи з 2026 року, компанія також централізовано закуповуватиме майже всі товари під власними марками для міжнародних рекламних акцій, зокрема для щотижневих непродовольчих розпродажів. Наразі близько 25% рекламної продукції закуповується через головний офіс в Ессені, однак до кінця наступного року ця частка має зрости до 90%. Як повідомляє Lebensmittel Zeitung, це дозволить ритейлеру отримувати вигідніші закупівельні ціни. Національні філії зможуть користуватися єдиним каталогом міжнародних приватних марок.

Уніфікація асортименту має стратегічне значення для підвищення прибутковості Aldi Nord. Компанія надихається прикладом свого конкурента Lidl, який уже ефективно використовує переваги європейської централізації.

Читайте також: Aldi закриває інтернет-магазин непродовольчих товарів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також