Google визнана монополістом на ринку реклами США

Суд США ухвалив, що Google незаконно домінувала на двох ринках технологій онлайн-реклами. Раніше компанія була офіційно визнана монополістом у галузі онлайн-реклами. Це рішення стало результатом багаторічного розслідування, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Судовий процес про незаконну монополізацію ринку онлайн-реклами з боку Google розпочався ще у вересні минулого року. Позов до компанії подали Міністерство юстиції США та 17 штатів. Розслідування проводила Федеральна торгова комісія США (FTC). За даними FTC, Google використовує свої домінуючі позиції на ринку для придушення конкурентів та маніпуляції цінами на рекламні послуги.
Зокрема було встановлено, що компанія зловживає своїм впливом на платформі Google Ads. Google отримувала прибуток за рахунок видавців та рекламодавців, які не мали реальних альтернатив. Це ускладнювало доступ малим та середнім бізнесам до ефективних рекламних інструментів, що завдало «суттєвої шкоди» клієнтам та користувачам.
«Понад десять років Google пов'язувала свою рекламну платформу з рекламною біржею за допомогою договірних умов та технологічної інтеграції. Це дозволило компанії встановити та підтримувати монополію на цих двох ринках», — йдеться у рішенні суду.
Рішення суду дозволить владі США домагатися від корпорації з продажу сервісу Google Ad Manager.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, гугл, реклама гугл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар