Jack Wolfskin продали китайській групі

Американський гігант у сфері спортивних товарів Callaway продав німецький бренд для активного відпочинку Jack Wolfskin китайській групі Anta Sports за 290 мільйонів доларів (260 мільйонів євро). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Callaway придбав Jack Wolfskin у 2019 році за 476 мільйонів доларів, однак нині продає бренд зі значними збитками. За словами генерального директора компанії Чіпа Брюера, продаж дасть змогу зосередитися на ключовій діяльності — виробництві обладнання для гольфу.
Для Anta Sports — одного з провідних виробників спортивного одягу та взуття в Китаї — це черговий крок у зміцненні позицій на європейському ринку. Раніше група вже придбала фінську компанію Amer Sports, до якої входять такі бренди, як Arc'teryx, Salomon і Wilson. Ця угода є частиною ширшої тенденції: китайські компанії активно купують європейські бренди для розширення масштабів діяльності та виходу на міжнародні ринки.
Jack Wolfskin очікує цього року досягти обороту в 325 мільйонів євро та скоригованого EBITDA на рівні 12 мільйонів євро. Угода ще потребує погодження антимонопольних органів. Очікується, що її буде завершено до кінця другого або на початку третього кварталу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, спорттовари, ритейл німеччини, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар