У 2024 році операційний прибуток італійського модного дому Valentino впав на 22%

Італійський модний дім Valentino опублікував фінансові результати за 2024 рік, повідомляє TradeMaster.UA.
Згідно з звітом компанії, за підсумками минулого року виручка бренду знизилася на 3%, а операційний прибуток впав на 22% до 246 млн євро. Представники Valentino пояснили подібні результати разовими витратами на трансформацію роботи марки.
Онлайн-продажі Valentino зросли на 37%, а прямі продажі збільшилися на 5% і почали приносити 70% всієї виручки. Крім того, керівництво компанії скоротило оптовий канал бренду на 20%, оскільки в майбутньому воно планує зосередитися на продажу виробів через «партнерства».
У звіті Valentino не наводиться точних даних щодо розвитку бренду в різних регіонах, але відомо, що географічна картина виявилася неоднорідною. Зокрема, аналітики компанії зафіксували зростання продажів на ринку Японії, Близького Сходу та Америки, а в Європі та ряді азіатських країн констатували уповільнення у другій половині 2024 року.
Читайте також: Valentino випустила кросівки з перероблених матеріалів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, валентино
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар