23 квітня 2025

У США зростають продажі рослинних яєць через зростання цін на курячі

У США зростають продажі рослинних яєць через зростання цін на курячі
329

Виробники рослинних яєць у США почали розширювати виробництво та запускати маркетингові кампанії, щоб залучити покупців через рекордне подорожчання на курячі яйця. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Financial Times.

Продажі рослинного аналога яєць Just Egg, яке випускає компанія Eat Just, у 2025 р. у п'ять разів вищий, ніж рік тому, розповів виконавчий директор компанії Джош Тетрік. У березні компанія почала просувати Just Egg, яке робиться з машу, як «порятунок від пташиного грипу». Через спалах вірусу в США скоротилося поголів'я курок-несучок, що призвело до зростання цін. А заклади громадського харчування почали брати доплату 30 центів — $1 за кожне яйце у страві.

"Вся ця історія з пташиним грипом чудова можливість для нас", - каже Тетрік. Eat Just збільшила закупівлі упаковки та інгредієнтів, щоб задовольнити зростаючий попит. "У багатьох магазинах на полицях залишилися тільки наші яйця", - говорить він. А британського виробника рослинних продуктів Plant Heads нестача яєць мотивувала швидше вийти на американський ринок: рідкий рослинний аналог Crackd із ферментованого гороху з'явиться на полицях магазинів США в червні, сказала керівник відділу маркетингу Crackd у США Лорі Амос.

Продаж рослинних яєць у 2023 р. становили $40-50 млн, за оцінкою некомерційної організації The Good Food Institute. 2025 р. цей ринок може подвоїтись, наводить газета оцінки експертів. Якщо у 2023 р. яйця на рослинній основі були вчетверо дорожчі за курячі, то тепер через зростання цін різниця між ними значно скоротилася.

Понад 60% американців стали їсти менше яєць через зростання цін, лише 10% вирішили перейти на рослинні аналоги, згідно з опитуванням Clarity Capital. Виробники яєць на рослинній основі поки невідомі споживачам та ресторанам, що може перешкодити зростанню продажів, попередила менеджер із досліджень Datassential Емілі Муравскі.

Компанії-виробники продуктів з альтернативного білка швидко зростали в 2019-2021 рр., тоді ці товари приваблювали незвичністю не тільки вегетаріанців, а й інших споживачів. 2023 р. ринок досяг $8 млрд, а потім продажі знижувалися, тому що ціни зросли, і люди стали скептично ставитися до ультраоброблених продуктів, пояснила директор The Good Food Institute Емма Ігнашевський.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також