24 квітня 2025

Aldi UK випустила вино під власною торговою маркою в алюмінієвій пляшці

Aldi UK випустила вино під власною торговою маркою в алюмінієвій пляшці
592

Aldi UK презентувала нове вино під власною торговою маркою у форматі алюмінієвої пляшки — крок у напрямку більш екологічної упаковки. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Новинка — Costellore Pinot Grigio — надійшла в продаж 14 квітня за ціною £5.99 (€6.98) за пляшку об’ємом 750 мл. Завдяки вазі лише 95 грамів, що на 75% менше за звичайну скляну пляшку, нова упаковка дозволяє знизити витрати на транспортування: за підрахунками, одна вантажівка може перевозити на понад п’ять тонн більше продукції.

Алюмінієва пляшка повністю придатна для переробки й стала частиною ширшої екологічної ініціативи рітейлера щодо зменшення впливу пакування на довкілля в категорії напоїв.

Вино імпортується з Італії та розливається у Великій Британії на виноробні, що працює на екологічному паливі. Його запуск підтримує зусилля Aldi у сфері сталого розвитку, що вже були відзначені нагородою "Роздрібний продавець екологічно чистих напоїв" на церемонії The Drinks Retailing Awards.

«Покупці прагнуть робити вибір на користь сталого розвитку, і ми пишаємося тим, що лідируємо в цьому напрямку», — зазначила Джулі Ешфілд, комерційний директор Aldi UK. — «Алюмінієва пляшка — це черговий доказ нашої відданості екологічним рішенням».

У проєкті також бере участь компанія Broadland Drinks, яка спеціалізується на екологічному пакуванні. За словами її комерційного директора Кетрін Сміт, перехід з скла на алюміній значно знижує вуглецевий слід продукції та відповідає зростаючому попиту на формати з низьким рівнем викидів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також