Gucci не витягує: холдинг Kering звітує про найгірший квартал за роки

Падіння китайського попиту, висока конкуренція та відсутність нових хітів від Gucci посилюють тиск на компанію, повідомляє TradeMaster.UA.
Основний бренд групи — Gucci — втратив 25% обсягів продажу, зупинившись на рівні €1,57 млрд, що стало найгіршим показником серед усіх брендів Kering. Експерти наголошують, що Gucci наразі перебуває в перехідному періоді, очікуючи на ефект від нових колекцій під керівництвом Демни Гвасалії, який очолив креативний напрям лише в березні.
Показники інших брендів:
Saint Laurent: –9%
Balenciaga та Alexander McQueen: –11%
Bottega Veneta: +4%
Навіть позитивна динаміка окремих брендів не змогла компенсувати загальний спад.
Найсильніше падіння спостерігалось у регіоні Азія–Тихий океан — –25%, що аналітики пов’язують зі слабкістю китайського ринку, який раніше був ключовим драйвером зростання.
Інші регіони також у мінусі:
Західна Європа та Північна Америка: –13%
Японія: –11%
«Початок 2025 року виявився практично ідентичним кінцю 2024-го — тільки ще гірше. Глобальний попит на люкс продовжує знижуватись», — зазначають експерти Citi. «Поки що немає чітких підстав очікувати покращення ситуації найближчим часом».
Kering — ще один індикатор кризи у світовому люкс-сегменті. Падіння китайського попиту, висока конкуренція та відсутність нових хітів від Gucci посилюють тиск на компанію, яка намагається перезапустити своє портфоліо в умовах глобальної нестабільності.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, гуччі, керінг
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар