25 квітня 2025

Gucci не витягує: холдинг Kering звітує про найгірший квартал за роки

Gucci не витягує: холдинг Kering звітує про найгірший квартал за роки
565

Падіння китайського попиту, висока конкуренція та відсутність нових хітів від Gucci посилюють тиск на компанію, повідомляє TradeMaster.UA.

Основний бренд групи — Gucci — втратив 25% обсягів продажу, зупинившись на рівні €1,57 млрд, що стало найгіршим показником серед усіх брендів Kering. Експерти наголошують, що Gucci наразі перебуває в перехідному періоді, очікуючи на ефект від нових колекцій під керівництвом Демни Гвасалії, який очолив креативний напрям лише в березні.

Показники інших брендів:

Saint Laurent: –9%

Balenciaga та Alexander McQueen: –11%

Bottega Veneta: +4%

Навіть позитивна динаміка окремих брендів не змогла компенсувати загальний спад.

Найсильніше падіння спостерігалось у регіоні Азія–Тихий океан — –25%, що аналітики пов’язують зі слабкістю китайського ринку, який раніше був ключовим драйвером зростання.

Інші регіони також у мінусі:

Західна Європа та Північна Америка: –13%

Японія: –11%

 «Початок 2025 року виявився практично ідентичним кінцю 2024-го — тільки ще гірше. Глобальний попит на люкс продовжує знижуватись», — зазначають експерти Citi. «Поки що немає чітких підстав очікувати покращення ситуації найближчим часом».

Kering — ще один індикатор кризи у світовому люкс-сегменті. Падіння китайського попиту, висока конкуренція та відсутність нових хітів від Gucci посилюють тиск на компанію, яка намагається перезапустити своє портфоліо в умовах глобальної нестабільності.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також