PepsiCo побоюється американських мит та тарифів

Компанія PepsiCo опинилася у вразливому становищі після того, як президент США Дональд Трам ввів мита на імпортну продукцію, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
У першому кварталі поточного року компанія PepsiCo зафіксувала суттєве зниження прибутку. Економічні труднощі, що склалися в світі, зростання витрат на логістику і виробництво, невизначеність в умові введених президентом США Дональдом Трампом тарифів і мит змусили фахівців компанії скоригувати прогнози нарік.
У першому кварталі 2025 року оборот транснаціональної корпорації PepsiCo знизився на 1,8% до 17,9 мільярда доларів (16 мільярдів євро), а чистий прибуток скоротився з більш ніж 2 мільярдів доларів до 1,8 млрд доларів. За словами виробника закусок і напоїв, споживчі звички змінилися на тлі загального зниження доходів і невизначеності в економіці. Компанія також очікує зростання витрат на поставки в результаті нестабільної торгової ситуації по всьому світу.
PepsiCo виробляє майже всі концентрати для своїх безалкогольних напоїв в Ірландії, на імпорт яких в США тепер поширюється 10% мито. Крім того, на імпорт алюмінієвих банок для безалкогольних напоїв поширюється 25% мито. Компанія також виробляє печиво та закуски на двох заводах в Мексиці.
Читайте також: PepsiCo купує бренд малокалорійних напоїв poppi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пепсі, тарифи трампа
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар