30 квітня 2025

Данці бойкотують американські товари, зокрема Coca-Cola, — Carlsberg

Данці бойкотують американські товари, зокрема Coca-Cola, — Carlsberg
369

Данські споживачі почали бойкотувати американські товари, включаючи Coca-Cola. Про це заявив генеральний директор Carlsberg Якоб Ааруп-Андерсен, зазначивши, що продажі цього напою в Данії знизилися, тоді як місцеві бренди, навпаки, збільшують свою частку на ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Carlsberg, яка займається виробництвом та дистрибуцією не лише пива, зокрема Kronenbourg, а й безалкогольних напоїв, як-от Tuborg Soda, повідомила про «незначне» падіння обсягів Coca-Cola в Данії. Ааруп-Андерсен підкреслив, що спостерігається певний рівень споживчого бойкоту американських брендів.

Серед іншого, споживачі відмовляються від продукції Tesla, американського віскі та навіть від поїздок до США — на знак протесту проти зовнішньої політики США, тарифної політики або політичної діяльності Ілона Маска. Поштовхом до хвилі бойкотів стала, зокрема, пропозиція президента Дональда Трампа щодо можливості встановлення американського контролю над Гренландією, яка є територією Данії.

Під час квартальної звітності Carlsberg Ааруп-Андерсен заявив, що місцеві марки, зокрема Jolly Cola, поступово відвойовують частку ринку в таких брендів, як Coca-Cola. Водночас він наголосив, що і Coca-Cola, і Pepsi, які розливаються в Данії на місцевих заводах із залученням данських працівників, фактично є «дуже данськими продуктами». Він також підкреслив, що Carlsberg не займає позиції «за» чи «проти» бойкотів і поважає вибір споживачів.

У Coca-Cola утримались від коментарів. Компанія регулярно стає об'єктом бойкотів у різних країнах через свій статус одного з найвідоміших американських брендів. Торік продажі Coca-Cola різко знизилися в Пакистані, Єгипті та інших мусульманських країнах через протест проти підтримки США Ізраїлю у війні з ХАМАСом.

Останнім часом компанія також зіткнулася з критикою серед іспаномовного населення США та Мексики. Це сталося після появи відео, на якому нібито показано, як компанія звільняє латиноамериканських працівників і повідомляє про них міграційним службам. Coca-Cola назвала це відео фейком.

Генеральний директор компанії Джеймс Квінсі заявив, що бренд зосереджений на відновленні позицій, особливо на ринку Півдня США, де бойкот завдав значних збитків. Хоча Coca-Cola не згадувала про ситуацію в Данії під час розмов із аналітиками, у компанії визнали наявність негативних споживчих настроїв у Європі.

Carlsberg зазначає, що загальний портфель безалкогольних напоїв компанії в Данії зріс, а падіння продажів Coca-Cola «не мало драматичного впливу» на загальні обсяги. Водночас компанія попереджає, що американські тарифи можуть у майбутньому вплинути як на споживчі витрати, так і на собівартість сировини.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також