Продажі вантажівок Volvo Group впали на 10%

Швецький виробник вантажівок Volvo Group зменшив свій прогноз продажів автомобілів на північноамериканському ринку через запроваджені високі мита у Сполучених Штатах, які поламали усі актуальні тенденції на міжнародному ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Volvo Group став першим з великих виробників вантажних авто у світі, який оголосив про негативні наслідки політики Дональда Трампа для галузі. У компанії також повідомили, що результатом стало падіння продажів вантажних авто Volvo на 10% за підсумками першого кварталу поточного року.
Також від початку року прибутки від продажів на північноамериканському ринку у швецького виробника зменшилися на 13%. Головним чином це відбулося через нестабільність на ринку далеко магістральних автоперевезень, пояснюють експерти. Тарифна політика США почала відігравати негативну роль лише останнім часом. Проте відсутність зрозумілих перспектив завдавала шкоди одразу після вступу Дональда Трампа на посаду президента США.
Volvo оновила прогноз продажу своїх вантажівок на північноамериканському ринку на цей рік, зменшивши очікуваний обсяг реалізації на 25 тисяч машин. Загалом компанія планує тепер продати на цьому ринку не більше 275 тисяч вантажівок.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар